Forum Karczma "U Cesarza"
Forum o grze TZAR : Ciężar Korony
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

How I Meet Grim Reaper: Opowieść w IV aktach (trailer)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Mapy i inne do ściągnięcia / Mapy Firefly
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:10, 07 Lip 2010    Temat postu: How I Meet Grim Reaper: Opowieść w IV aktach (trailer)

Jako że nie mogę zrobić WoD 3.0, zabieram się za projekt nastawiony bardziej na fabułę, jednak zachowując to, co w WoD najlepsze. Kampania będzie składała się z 4 aktów, fabuła będzie dość zawiła. Jest to kontynuacja Wings Of Darkness - kampania będzie opowiadała o losach naszej postaci, po tragicznej śmierci na wyspie mistrza... tyle że już po drugiej stronie.


(wprowadzenie dla tych, co znają zakończenie WoDa) - Kapitan East Point odkrywa przyczynę Twojej śmierci, oraz spisek głowy państwa. Postanawia dokończyć twoje dzieło, zaprowadzić ład w krainach. Postanawia cię wskrzesić, aby wraz z tobą obalić króla - lecz nie wiedzieć czemu, magia zawodzi. Okazuje się, że za zabicie pół boga, nawet złego, czeka cię kara. Musisz sam opuścić piekło, i inkarnować się ponownie w odpowiednim momencie, i uratować swoje własne życie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Czw 19:16, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 18:46, 07 Lip 2010    Temat postu:

System z WoDa+lepsza fabuła=miód.
Tylko błagam, przeproś się z ojczystym językiem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:56, 07 Lip 2010    Temat postu:

Doobra, skoro nalegasz:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:07, 07 Lip 2010    Temat postu:

a będzie można liczyć na lepszy teren i imiona bohaterów? jeśli dobrze pamiętam, to były to moim zdaniem największe minusy w twoim mapach, mimo, że system jest jak najbardziej godny pochwały i uznania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:25, 07 Lip 2010    Temat postu:

Spoko Zymek, z dedykacją dla Ciebie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reedian



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:10, 07 Lip 2010    Temat postu:

Mówiąc akt masz na myśli... ...co? Kampanię z 4 misjami, czy 4 akty na jednej mapie?
Jeśli się nie mylę to jak zastosujesz kampanię to będziesz miał do dyspozycji o wiele więcej reguł, dzięki którym mógłbyś podzielić WoD na np. II części, a następnie wprowadzić tam brakujące reguły które miałeś w planach. Przy podziale znalazł byś także miejsce na pomysły które Ci podsuwałem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:23, 07 Lip 2010    Temat postu:

Nie wiem jeszcze czy to będzie 1 czy więcej map, ale rozgrywka będzie krótsza niż wod, więc i więcej rozwiązań zmieszczęSmile A WoD to już temat zamknięty, tylko wrzucę wersję z poprawkami (błędy które znalazłeś) i magią ognia.

Poza tym gratuluję, jesteś najlepszym graczem w WoDa - najskuteczniej rozwinąłeś najemników itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 22:25, 07 Lip 2010    Temat postu:

Hehe... Czy również u Was w tym temacie pokazują się reklamy ,,sprawdź kiedy umrzesz" i śmierć z kosą? Bo u mnie tak Very Happy ładnie się wpisuje w temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:44, 07 Lip 2010    Temat postu:

Polecam ci firefly abyś zrobił tą kampanię na 4 większych mapach. duży świat, teren dopracowany etc.
Dzięki temu lepiej rozplanujesz akcję, fabułę. Przynajmniej tak myślę.
Ale decyzja zależy od ciebie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:19, 07 Lip 2010    Temat postu:

Hehe, co do fabuły, to pierwsza mapa to będzie piekło, druga to świat poniżej tego z WoD (ale na północy będzie już np stolica i Coast Village, więc będzie można zwiedzić obszary znane z WoD (a południe mapy do WoDa wyszło mi chyba nieźle. Zymek, teren na lewo od East point, czyli tego fortu nad jeziorem, chyba wyszedł, nie?Razz)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:34, 07 Lip 2010    Temat postu:

jeśli dobrze patrzę w edytorze ten teren to całkiem niezły. (chodzi ci o tego ogra i golema? na zachód od tej żółtej osady przy jeziorze?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
firefly
Moderator


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:36, 07 Lip 2010    Temat postu:

Tak, ten, i sąsiadujący na lewo (następny). Oraz forteca ogrów na południowy zachód od ogra i golema (też żółta)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:46, 07 Lip 2010    Temat postu:

tak. twierdza orków jest dość klimatyczna ;] w tych okolicach mógłbym się przyczepić jedynie do okolic wulkanu, ale po namyśle, nie ma tutaj żadnej skazy. w tym miejscu teren jest ok.

Jednak pierwsze miasto na które się natykamy w grze pozostawia trochę do życzenia, zaś pierwszy fort trochę drażni jak jest otoczony tymi drzewkami. Można też użyć jako płotu drogowskazów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reedian



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:42, 08 Lip 2010    Temat postu:

Heh dziękuję Firefly za komplementy Razz
Teraz mi się przypomniało, zrób na każdej mapie różnorodność przeciwników (nie chodzi mi tu o champion, potężny itp) tylko o różne typy przeciwników i jeśli by się dało to możliwość rzucania u magów jakiś zaklęć (nie koniecznie ofensywnych). Gra robiła się dość monotonna ponieważ cały czas się walczyło z tego samego typu przeciwnikami, a potężni i championi nie byli jednostkami o o wiele silniejszymi - wydaje mi się, że spowodowała to mała ilość hp.
Kolejną moją propozycją jest byś połączył te mapy jedna z druga by nie tracić w kolejnej części swojej rozwiniętej postaci, byś wprowadził jedynie w każdej mapie ogranicznik zdobytego doświadczenia np. że postać nie może awansować powyżej 10 lvl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Czw 22:07, 08 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Kolejną moją propozycją jest byś połączył te mapy jedna z druga by nie tracić w kolejnej części swojej rozwiniętej postaci, byś wprowadził jedynie w każdej mapie ogranicznik zdobytego doświadczenia np. że postać nie może awansować powyżej 10 lvl.

Niekoniecznie, przecieć można uzależnić zdobyte poziomy i umeijętności od zmiennych globalnych, które przechodzą do następnych misji jak najbardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Mapy i inne do ściągnięcia / Mapy Firefly Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin