Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kampania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:27, 15 Maj 2006 Powrót do góry

oto moje dwie pierwsze mapy z kampani pt. Kampania przeciwko potworom. Mapy są moze jeszcze troche niedopracowane ale liczy się całokształt. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Pon 19:52, 15 Maj 2006 Powrót do góry

Ogólne wrażenie to już mówiłem na kanale, a teraz konkretne uwagi:

- pewna powtarzalność elementów, np. drzewa, krzyże albo jeziorka lawy na pierwszej mapce; sądzę, że ciekawiej by wyglądało jakby różne elementy danego typu obok siebie były ustawiane, zamiast takich samych

- w drugiej mapce na początku konnica jedzie o wiele szybciej niż mag, więc gdy dojedzie do bramy i jest tam ta konwersacja, to mag daleko w tyle zostaje; może ustawić ich na odwrót? Jeśli mag będzie szedł przodem to przyblokuje konnicę

- nie wiem czy to błąd czy zamierzony efekt, ale na początku drugiej misji ekran pozostaje zablokowany tylko przez chwilę, więc można zmienić rozkaz dla jednostek zanim dotrą do bramy; jeśli tak ma być, to wtedy naturalnie nie poprzedni punkt traci swe znaczenie, bo nie można zakładać, że gracz dwoma jednostkami naraz podejdzie (chyba, że zrobić właśnie taką regułę)

- chłopi, którzy pojawiają się po odrzuceniu propozycji pomocy w drugiej mapce, no właśnie pojawiają się tak znikąd; może albo niech ci z pól zejdą i przyłączą się do gracza, albo niech się przynajmniej pojawią wokół zamku (tak jakby z niego wyszli)

- w obu mapkach może wartoby dodać jakąś konwersację kończącą, tzn. aby gdy zniszczony zostanie zamek zła (mapa 1) lub zebrany miecz elfów (mapa 2), to wtedy główny bohater coś jeszcze powiedział, i dopiero koniec

i na koniec, nie sprawdzałem niestandardowych rozwiązań, ale jeśli ich nie ma to trzebaby przewidzieć, że gracz np może pójść od razu do elfów nie rozmawiając z królem, itp.

No, to tyle, ogólnie rzecz biorąc to tak jak powiedziałem, mapka 1 jeszcze trochę pracy wymaga moim zdaniem, ale druga bardzo fajnie sie prezentuje :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:59, 15 Maj 2006 Powrót do góry

Dziękuje za opinie na temat mojej kampani i radę, poprawię oczywiącie wszytkie błędy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacops



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Debica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:36, 16 Maj 2006 Powrót do góry

Plusy:
a) Pierwsza Mapka:
- Ładnie zrobiłeś teren (chodzi mi o trawe), złączyłeś skały + trawę i ziemię, ładny wynik wyszedł, sam musze takie cos zrobic w własnej kampanii Wink .
- Ładnie Ci wyszły jeziora, czy morza (sam niewiem co to jest Wink ).
- Wielkim plusem jest dla mnie to, ze chciało Ci sie zrobic taką wielką mapę (Prawdziwy Świat, czy Ogromna), a i tak gracz chodzi tylko po jednej drugiej jej Wink .
b) Druga Mapka:
- Ładnie zrobione tereny.
- Pięknie udomowiłeś Królestwo Jasno-niebieskich.
- Ładnie podkreśliłeś drogi i widziałem gdzie czeba isć Wink .
Minusy:
a) Pierwsza Mapka:
- Drzewa są bardzo gęsto ułożone.
- Krzyże są bardzo blisko siebie ułożone, czebabyło chociaz powklejac pare innych styli krzyżów.
- Zadużo technologii (łatwo można było wygrac z potworami mając wszystko pod swoją ręką).
- Koło Zamku Zła powinny być Baszty (najlepiej Rakietowe).
- Niektóre potwory (najlepiej Orki) powinni patrolować okolice przed drewnianym murem w innych wypadku biorę sobie Strzelców, zabijam przez mur Golemy i psuję Drewnianą Bramę (podchwytliwe Razz ).
b) Druga Mapka:
- Na samym końcy, gdzie czebabyło zabić Dżina, to na początku myslalem, ze miałem z nim porozmawiać i da mi ten Miecz Elfów, a on zaczal mnie atakowac i prawie zabił, by mi Morisa.
- Drzewa są bardzo gęsto ułożone.

Pytanie:
Dlaczego w obydwóch mapach zrobiłeś na połnocno-wschodnim terytorium domki czerwonych?

Oceny:
1 Mapka: 7/10
2 Mapka: 8/10

A jak sie wogole robi to, ze są dwie konwersacje do wyboru?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Wto 18:41, 16 Maj 2006 Powrót do góry

A właśnie, też się zastanawiałem po co te domki, przypuszczam, że żeby gracz czerwony nie przegrywał? Jeśli tak to zamiast tego możesz dać w regule z warunkiem 1 akcję "zmień status gracza" i tam wybrać dla czerwonego "gracz nie może przegrać".

A odnośnie dwóch opcji w konwersacji do wyboru: jeśli chcesz żeby po frazie nr1 były np. opcje "tak" i "nie" to tworzysz frazy, nazwijmy je 2a i 2b, i w jednej piszesz "tak", w drugiej "nie", a potem we frazie nr 1 jako kontynuacje wybierasz 2a i 2b.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:26, 17 Maj 2006 Powrót do góry

Oto te same mapki, ale poprawione, może nie wszystko ale najważniejsze rzeczy. są.http://rapidshare.de/files/20684032/Kampania_preciwko_potworom.wcm.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mihalo



Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:53, 18 Maj 2006 Powrót do góry

wrzuć na coś innego niz rapidshare bo nie moge ściągnąc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:16, 18 Maj 2006 Powrót do góry

Dlatego że
mihalo ma problemy ze ściąganiem z rapid to zamieszczam tu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:17, 20 Maj 2006 Powrót do góry

Mapki bardzo ładne. Fabuła spoko i dajaca się rozbudowac na wiele wątków Wink Super pomysł z elfami i bardzo ładne krajobrazy, widać że poswięciłeś im troche czasu. Ale moim zdaniem jest jedno rzecz która mógłbys zmienic, otóż, widziałeś moja kampanie i widziałeś herosów, którzy zdobywali doświadczenie i z nim przechodzili z jednej misji do drugiej Cool A u ciebie kolor herosów nie rózni się od zwykłych jednostek jak w prawie wszystkich lepszych kampaniach, nie zdobywają oni doświadczenia, a powinni, by w przyszłosci stac się głównym punktem armii gracza, a co do maga mam jeszcze jedno zastrzeżenie, nie dysponuje on żadnymi czarami
Shocked,a powinien przynajmniej moim zdaniem. Smile


Ocena ogólna +7/10.

Trochę popracuj jeszce nad edytorem i wyrazeniami a będzie 10/10 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:21, 20 Maj 2006 Powrót do góry

Właśnie te wyrażenia i te bardziej skomplikowane rzeczy to moja największa słabość.
Dzięki za ocene i czy mółbyś jak inni forumowicze bardziej określić rzeczy do poprawki? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:31, 20 Maj 2006 Powrót do góry

Bardziej??????? OK. Chodzi o to zeby bohaterowie byli "osobnym graczem" nie posiadającym SI i całkowicie kontrolowanym prze drugiego gracza tego który gra w kampanie. Oraz żeby bohaterowie zdobywali doswiadczenie, przechodzili z nim z misji do misji, a no i zeby mag miał jakies czary. Jeśli chcesz to zrobic wchodzisz na własciwosci gracza którym sa boharerowie i w badania poczatkowych zaznaczasz KULTURYSTYKA i NAUKA - żeby zdobywali doswiadczenie, a odnośnie czarów maga to np. PIORUN. Jak czegoś nie rozumiesz to kontakt na GG lub PW. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:07, 21 Maj 2006 Powrót do góry

Wielkie dzięki za rade


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1794 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:04, 28 Sie 2006 Powrót do góry

może mi ktos powiedziec jak ściagnać kampanie zemsta krasnali??!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Naczelnik


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:00, 28 Sie 2006 Powrót do góry

Linka masz na samej górze... Jesli nie znalazles to masz tutaj [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 03 Gru 2006 Powrót do góry

Mineło wiele miesięcy a mojej kampani nie ma i nie wime czy powstanie. Prace ustały bo zabrakło zapału. Muszę teraz znależć te mapy które robiłem poskładać do folderu i zabrać ostro do roboty, problem w tym ze dawno nie robłem reguł w edytorze. Mam nadzieje że kampanie zrobie, ale nie chce nic mówć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)