Forum Karczma "U Cesarza"
Forum o grze TZAR : Ciężar Korony
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Światło i Ciemność" - kampania RPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Kampanie Użytkowników / Kampanie i mapy Gedeona
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak się podobało?
Kiepskie
14%
 14%  [ 5 ]
Średnie
14%
 14%  [ 5 ]
Dobre
70%
 70%  [ 24 ]
Wszystkich Głosów : 34

Autor Wiadomość
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 11:24, 05 Lip 2010    Temat postu:

U mnie nic nie wykrywa... Albo Twój jest przewrażliwiony, albo mój zbyt mało czujny Very Happy Może niech ktoś kto też ściągnął przeskanuje u siebie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:30, 05 Lip 2010    Temat postu:

Jak macie problem z dużą grupą wrogów to jest pewien sposób;p Pewnie niektórzy go znają ale są pewnie tacy co nie;p Otóż jest to leczenie jednocześnie kapłanem i.... magiem;) zaznaczamy maga i kapłana i klikamy żeby leczyli samuraja (nie tą ikonką w menu postaci tylko normalnie tak jakby miały dojść najść na samuraja) i wtedy mag (!;p) i kałan leczą a samuraj nawala w wrogów. Jak leczą w 2 to samuraj moze walczyc i walczyc i trudno go pokonac xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 15:13, 05 Lip 2010    Temat postu:

Hej, nie zauważyłem tego....
Ale w zasadzie, jak już ktoś chce sobie ułatwić zycie to hmgod wystarczy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Pon 15:16, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:58, 05 Lip 2010    Temat postu:

No la emój sposób uczciwy jest;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 18:40, 05 Lip 2010    Temat postu:

Taaaa.... Jaaaaasne... Co najwyżej - sprytniejszy Very Happy
Acha. Jak zapewne zauważyliście, w drugiej mapce czasem występuje błąd ,,handle". Jak zauważyłem na podstawie obserwacji( nie tylko na swoich mapach), często występuje on w mapach, gdzie jest sporo obiektów. W trakcie owychże badań znalazłem remedium na ten problem. Otóż aby błąd na danej mapie nie wystąpił... Należy użyć kodów eksplorujących (hmreveal i hmnofog). Może nie jest to eleganckie rozwiązanie - poza tym nie mam pojęcia, czemu tak jest - tym niemniej u mnie działa za każdym razem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:55, 05 Lip 2010    Temat postu:

Santorr napisał:
No la emój sposób uczciwy jest;p

no niezupełnie, to jest bug gry.

Gedeon napisał:
Jak zapewne zauważyliście, w drugiej mapce czasem występuje błąd ,,handle".

grałem w tą mapkę, odkryłem prawie całą i żaden błąd mi nie wyskoczył.
Natomiast wchodząc do kanału, tzn. przy wczytywaniu następnej mapki wywaliło mi tzara.
Być może był to błąd jak to się mówi "okazyjny", zagram jeszcze raz to się wszystko wyjaśni.

Gedeon napisał:
Należy użyć kodów eksplorujących (hmreveal i hmnofog)

może lepiej będzie jak w tej drugiej mapce włączysz brak mgły i explorację Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 19:01, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
grałem w tą mapkę, odkryłem prawie całą i żaden błąd mi nie wyskoczył.

Dlatego napisałem ,,czasem".

Cytat:
Być może był to błąd jak to się mówi "okazyjny", zagram jeszcze raz to się wszystko wyjaśni.

Na pewno. Do tej pory wszystko działało, tym razem nie widzę, żebym zapomniał załączyć jakieś mapy itd.

Cytat:
może lepiej będzie jak w tej drugiej mapce włączysz brak mgły i explorację

Nieee... Po pierwsze, jak sam zauważyłeś, ten błąd nie zawsze występuje, wiec nie ma powodu paskudzić mapy, wystarczy, że jest to koło ratunkowe, dla pechowych graczy. Poza tym, z tego co mówił Bohun, brak eksploracji działa tylko w pierwszej mapie kampanii - jeśli ustawisz go w mapach dalszych gówno to daje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel_sk16



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:18, 05 Lip 2010    Temat postu:

Gedeon napisał:
Na pewno. Do tej pory wszystko działało, tym razem nie widzę, żebym zapomniał załączyć jakieś mapy itd.

tak, zagrałem jeszcze raz i faktycznie wszystko jest ok.

zauważyłem błąd w drugiej mapce mianowicie w misji, w której trzeba eskortować syna do matki, wysłałem go samego do niej,
po czym matka zaczęła gadać z czarodziejką (nie czarownicą!) Wink, która była pół mapy od matki. Nie jest to duży błąd ale dziwnie to wyglądało ;p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 19:21, 05 Lip 2010    Temat postu:

Dziwniej by wyglądało, jakby syn stał koło niej, a ona by raczyła zareagować dopiero jak bohaterowie przyjdą Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:24, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Poza tym, z tego co mówił Bohun, brak eksploracji działa tylko w pierwszej mapie kampanii - jeśli ustawisz go w mapach dalszych gówno to daje.


W ogóle w kampaniach eksploracja nie działa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:27, 05 Lip 2010    Temat postu:

Bug?? w takim razie komputer też używa bugów. napewno graliście z kompem z mapke z edytora gdzie jest full tech. Wtedy Mag euro sypie deszczem ognistym a i arabski pioruna nie skąpi;p Bugiem to nie jest chyba w taakim razie tylko twórcy nie przewidzieli niektórych rzeczy xD

Gadeonie proponuje zrobic zeby syn nie mógł być dalej niż 10 jratek od głownego bohatera;p i po problemie;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 19:35, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
W ogóle w kampaniach eksploracja nie działa.

Tak? A mówiłeś, że pierwszej misji działa... Tak mi się wydaje. Ale dobra, bez znaczenia - tak czy siak w drugiej misji mapa musi być na początku zakryta i nie ma zmiłuj.

Cytat:
w takim razie komputer też używa bugów. napewno graliście z kompem z mapke z edytora gdzie jest full tech. Wtedy Mag euro sypie deszczem ognistym a i arabski pioruna nie skąpi;p Bugiem to nie jest chyba w taakim razie tylko twórcy nie przewidzieli niektórych rzeczy xD

No wiesz, ale to troszkę co innego. Jeśli twórca gry przyznał magom czary z innych ras - to taki był jego zamysł. Co innego, kiedy mag rzuca zaklęcia, których normalnie nie może w żaden sposób - dzieje się to wbrew planowi twórcy.
No ale co tam - jak ktoś chce grać na bugach i sprawia mu to przyjemnośc, jego sprawa i tyle.
Cytat:

Gadeonie proponuje zrobic zeby syn nie mógł być dalej niż 10 jratek od głownego bohatera;p i po problemie;)

Oj no dobra, nie będę robił uploada specjalnie, żeby to zmienić, nie jestem pedantem Very Happy

Acha. Prośba. Piszcie jaka jest ogólna ocena, czy się podoba i czy warto kontynuować - w planach jest dorobienie ścieżki ciemnej strony, kontynuacji (co najmniej jednej) oraz kampanii typowo przygodowej powiązanej tym samym światem. Jeśli ktoś chce dalszy ciąg, to niech pisze również, co mu się podobało, co nie, jaki typ zadań mu pasuje, co warto byłoby dorobić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Pon 19:39, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:13, 05 Lip 2010    Temat postu:

No ale jako gracz nie mozesz używać magiem czarow innych ras. wyczaruj mi golema arabem bez księgi dostaniesz nobla:) a co do kampani to nie gralem w cala ale z tego co gralem to 7/10. ma klimat poprostu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Strażnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:49, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cóż, jako geograf muszę z początku przyczepić się do mapy w pliku .doc, którą można było wykonać o wiele bardziej... precyzyjnie. Very Happy Ale rozumiem, że jest to tylko dodatek i zdecydowanie nie wpłynie to na moją ocenę Twojej kampanii, którą, zaraz po napisaniu tych słów, odpalam...

I od razu jeden problem. Very Happy Nie wiem, dlaczego, ale kampanii u mnie nie widać. Tzn.... nie widać jej tytułu. Very Happy Okazało się też, że ustawiła mi się na samym końcu listy, toteż tylko dzięki temu, że to samo stało się z inną kampanią, domyśliłem się, co robić. Very Happy

No i teraz dużo jest do pisania. Zacznę od kilku błędów w samej kampanii, które, jak sądzę, trzeba poprawić.

Błędy:

Kiedy rozmawia się z Karissą w kanałach i się dobrze pokieruje rozmową (nie wiem, jak ze złym pokierowaniem) wyświetla się stara ikonka, jeszcze z czasu, kiedy testowałem tę mapkę. Smile

W dwóch mapkach warto ustawić widok początkowy, bo zaczyna się w ciemności. Jedną z nich jest mapka po kanałach druga gdzieś później.

W tej samej mapce ciągle mowa jest o wójcie wioski, a postać nazywa się "Sołtys". Smile

I ponownie ta sama mapka - pomylone kierunki świata w misjach. Tak alchemik, jak i znachorka są na południu wioski, a nie na północy. Smile

Misja ze skrzydłozielem nie znika po jej wykonaniu.

Kiedy pierwszy raz rozmawiamy z księciem zamienione są ikonki - zamiast dużej jest mała i odwrotnie. Smile

Brama i tak nie chciała mnie przepuścić, kiedy przejeżdżałem przez nią pomarańczowymi wozami. Smile Musiałem ją zabarykadować jednym pustym, potem podjechać drugim, załadować do pierwszego i dopiero przejechać. Very Happy Generalnie, powiem szczerze, nie wiem, jak przejść tę mapkę, ja przeszedłem ją sposobem, ledwo ledwo. Very Happy

Dalej, u elfów, kiedy mamy wyrocznię. Nie spotkała mnie żadna kara, kiedy źle odpowiedziałem na jej pytanie. Smile

Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, ale księga zamrożenia nie przenosi się z mapki na mapkę.

W planszy na pustyni czarni nie są wrogami jasnoniebieskich albo odwrotnie. Smile Musiałem "zmuszać" moich za pomocą "a", żeby bili wrogów. Very Happy

No i najpoważniejszy błąd - mag fioletowy nie przestaje mnie atakować po zabiciu jego świty, przez co jedynym sposobem na przejście mapki jest "hmnext". :/

Dalej. W kolejnej planszy spotkałem golema z żelaza, jakoby "niewrażliwego na ciosy". Jak pewnie wiesz, padł po kilku uderzeniach. Very Happy Generalnie też tam gdzieś brama później się pojawiła, którą można rozwalić, bo jest bardzo silna. Czy przypadkiem nie ma wyrażenia, które nadaje nieśmiertelność obiektom? Smile

Później jest bitwa. Zapomniałeś dać kapłanowi leczenia.

No i ostatnia mapka - jasnoniebiescy nie zdobywają doświadczenia. Smile

Krótka ocena:

Powiem tak, ta mapka jest bardzo w moim guście. Smile Teren? Faktycznie jest beznadziejny (daruj Razz), ale kiedy ktoś zrobi taką fabułę, tak wciągające dzieło, to ja gdzieś mam, to może być nawet na pustej mapce z pięcioma drzewami i wielką, śnieżną stopą na środku. Very Happy Naprawdę, chciałem dziś robić co innego (między innymi pisać czary do Heimuru), ale nie mogłem, bo kampania jest szalenie wciągająca, choć, powiem szczerze, w pewnym momencie zaczęła mnie nużyć (na pustyni), bo działo się to samo, a zabrakło tego, co mnie najbardziej urzekło - utarczek pomiędzy czarodziejką a kapłanem oraz rozmów, szczególnie Karissy (o, tak, ja mam słabość do czerwono/rudowłosych...). No i, powiem szczerze, myślałem, że do czegoś tam to będzie prowadzić, jak się miło będzie z dziewczyną gadać. Smile

Świetnie zadbałeś też o smaczki. No, Al-Kurain, powiem szczerze, powalił mnie zupełnie, fantastycznie przerobiłeś imię. Smile Podobnie zareagowałem na tego tajemniczego, zamorskiego kupca "szalom". xD Także ikonki, naprawdę klimatyczne, choć takie... inne. Można wiedzieć, skąd je brałeś?

Nie wspominam o tym, jak dobrze wykreowałeś charaktery bohaterów. Smile

No i jeszcze powiem, że bardzo dobrze zrobiłeś statystyki bohaterów. To prawda, wybrałem prostszą wersję, teraz żałuję, bo myślę, że było mi za łatwo. Smile

I taka mała rzecz - duży plus za imię głównego bohatera. Dlaczego? To już, jak chcesz, to Ci na GG powiem. Very Happy

Ocena:

Plusy:

To, co wymieniłem powyżej: fabuła, postaci, "smaczki", to, jak wciąga...

Minusy:

Kilka poważnych błędów, które koniecznie musisz naprawić.
Teren - jest fatalny, ale o tym pisałem już wyżej.
Lekko siada w okolicy pustyni.
Czasem za dużo łażenia. Bez klawisza "turbo" to chyba z rok bym nad tym siedział i, chyba, bym się wynudził jednak. Smile

Od razu też powiem, nie wiem, czy ktoś już pisał o tych rzeczach, które wymieniłem. Jeżeli tak, to przepraszam, że powtarzam.

Ocena: 9/10

PS. Liczę, że jednak wyjdzie możliwość gry po tej złej stronie mocy. Wink

PS2. Mi eksploracja działa bez zarzutu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Pon 21:51, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pon 22:20, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
W tej samej mapce ciągle mowa jest o wójcie wioski, a postać nazywa się "Sołtys". Smile

No bo wiesz, on jest sołtysem, ale woli jak mu się mówi ,,wójcie". Very Happy
Cytat:

I ponownie ta sama mapka - pomylone kierunki świata w misjach. Tak alchemik, jak i znachorka są na południu wioski, a nie na północy. Smile

No szlag, zawsze mi się myli... Pólnoc jest tam gdzie morze, południe gdzie góry, wschód gdzie Ruskie, a Zachód gdzie nie Niemcy....

Cytat:
Dalej, u elfów, kiedy mamy wyrocznię. Nie spotkała mnie żadna kara, kiedy źle odpowiedziałem na jej pytanie. Smile

No kara to byłą, bo nie mogłeś ukończyć misji... Ale generalnie powinna Cię zaatakować.

Cytat:
No i najpoważniejszy błąd - mag fioletowy nie przestaje mnie atakować po zabiciu jego świty, przez co jedynym sposobem na przejście mapki jest "hmnext". :/

Albo księga zamrożenia bądź hmgod na maga... Ale byłem pewien, że to poprawiłem...
A w ogóle jak się bierze hmnext, to się przechodzi do następnej misji z dobrodziejstwem inwentarza (poziomy herosów, zmienne globalne itd.) czy bez niczego, jakby się wczytało samą mapę?

Cytat:
Dalej. W kolejnej planszy spotkałem golema z żelaza, jakoby "niewrażliwego na ciosy". Jak pewnie wiesz, padł po kilku uderzeniach.

No wiesz , im późniejsza mapa tym trudniej wyważyć poziom trudności...

Cytat:
No i ostatnia mapka - jasnoniebiescy nie zdobywają doświadczenia. Smile

Jakbyś nie zauważył, to jasnoniebiescy nigdy nie zdobywają doświadczenia... Specjalnie po to ich zrobiłem, żeby Ezechiel nie zdobywał doświadczenia, bo z jego zasięgiem zawsze pierwszy zabijał potworki, w związku z czym pakował tak, że pod koniec mógłby tłuc mesjaszy jak wróble.

Cytat:
Teren? Faktycznie jest beznadziejny (daruj

Wiem, wiem...

Cytat:
No i, powiem szczerze, myślałem, że do czegoś tam to będzie prowadzić, jak się miło będzie z dziewczyną gadać.

W zasadzie to powinno... PROSZĘ Napisz mi na pw, w której misji Ci się ten wątek urwał (to znaczy jaki był ostatni dialog osobisty).

Cytat:
I taka mała rzecz - duży plus za imię głównego bohatera. Dlaczego? To już, jak chcesz, to Ci na GG powiem.

Daj na pw... Nie wiem, czemu akurat to CIę uradowało, ale chętnie się dowiem.

Cytat:
Czasem za dużo łażenia. Bez klawisza "turbo" to chyba z rok bym nad tym siedział i, chyba, bym się wynudził jednak.

Wiem, ja też na tym grałem... Po prostu ciężko (przynajmiej dla mnie) wyważyć odległości tak, żeby jedna lokacja nie wchodziła na drugą, a jednocześnie nie było za daleko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Pon 23:39, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna -> Kampanie Użytkowników / Kampanie i mapy Gedeona Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin