Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Diablo II - wersja gedeońska Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jak oceniasz demo?

Nędzne.
33%
 33%  [ 4 ]
Ujdzie.
8%
 8%  [ 1 ]
Fajne.
58%
 58%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 12


Autor Wiadomość
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:46, 16 Sty 2011 Powrót do góry

zaraz zagram palladynem

Zagrałem, nawet dobrze szłoSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Nie 20:09, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:39, 05 Lut 2011 Powrót do góry

kiedy można się spodziewać kampanii?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 17:51, 05 Lut 2011 Powrót do góry

Nie wiem. W tej chwili robię 5 mapkę - czyli część aktu III do zejścia do podziemi Mefista. Może będzie w ciągu ferii (do 14 lutego) a może nie. Generalnie planowane jest 9 map.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:33, 07 Lut 2011 Powrót do góry

grałem, więc piszę:
barbarzyńcą było za trudno, wszystkiego nie przeszedłem.
czarodziejem było fajnie, przeszedłem całość bez większych trudności.

teren choć beznadziejny, to pomysłowo wykonany, za mało ikonek, ale z to grywalność jest lepsza.

- za mało eliksirów było, można dać więcej takich rzeczy.
- konwersacja o hrabinie pojawiła się kiedy już zbiłem hrabinę i dopiero wtedy dostałem misję, aby ją zgładzić.
- konwersacja z Orlicą pojawi się po jej śmierci, gdy bohater podejdzie bliżej...

plusem jak pisałem jest grywalność i faz na zabijanie i wbijanie leveli Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 11:51, 07 Lut 2011 Powrót do góry

Ok wiem, barbarzyńca będzie nieco wzmocniony.
Co do tych konwersacji - cóż, po prostu zabiłeś, zanim panienki zdążyły do Ciebie podejść... Potraktuj to jako ich ostatnie słowa w agonii Very Happy (ale jednak coś z tym zrobię).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:16, 07 Lut 2011 Powrót do góry

uważam, że problemem jest ilość hp. Na początku np barbarzyńca ma więcej życia niż mag, ale przy stałym przyroście hp = 5/poziom ta różnica się zaciera. Ja bym ustawił niektórym klasą dodatkowe życie/poziom, wtedy będzie lepiej. No i można pomyśleć o tych umiejętnościach specjalnych:)

Edit: Może konwersacje wywołuj zmienną program? Wtedy się aktywuje nie wcześniej, i nie później, tylko jak wróg nas zauważy. Dajesz wyrażenie do obiektu jako warunek, i wpisujesz $program == ileśtam, sprawdź dokładnie, i wpisz wartość dla akcji atakuj (liczy się już wtedy, kiedy postać chce zaatakować, i idzie w kierunku przeciwnika, czyli wtedy, gdy kogoś zauważy)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez firefly dnia Pon 12:17, 07 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 19:40, 07 Lut 2011 Powrót do góry

Tak, wiem. Barbarzyńca będzie dostawał nieco większe bonusy z questów.

Co do tego co napisałeś w edicie - nie. Jakoś coś z tym zrobię, ale na pewno nie będę tak komplikował w komsetycznej w zsadzie sprawie. Jestem zwolennikiem prostoty - między innymi gdyż jestem za głupi, żeby się bawić w takie finezyjne figle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:36, 08 Lut 2011 Powrót do góry

Myślę, że to jest nawet mniej roboty, niz w przypadku robienia reguły obiekt w obszarze. Robisz tylko warunek wyrażenie do obiektu, zaznaczasz tego co ma zacząć rozmowę przed walką, i wpisujesz $program == 3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:00, 16 Kwi 2011 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]


Oto diablo v1.0, wersja ta nie została do końca przetestowana (wedle życzenia Gedeona). Niemniej jest to niezła kampania, w którą polecam zagrać

Autorem jest oczywiście w 100% Gedeon, jednak nie zdążył jej wrzucić, przed swoim... odejściem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
franino122



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:00, 11 Lut 2012 Powrót do góry

Przetestuje:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)