Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 SATO Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:41, 28 Mar 2010 Powrót do góry

Image[link widoczny dla zalogowanych]Image

[link widoczny dla zalogowanych]
Dodaję linka do dema które było zrobione specjalnie dla moderatorów(nie patrzcie na nazwę, nie miałem kiedy zmienić). Wrzucam, ponieważ już na 100% ta mapa nie zostanie użyta w kampanii, a idealnie przedstawia jak mniej więcej będą wyglądały miasta w SATO. Mapka jest zrobiona jeszcze zanim zrobiłem jakiekolwiek modyfikacje w grze, więc będzie normalnie działać z normalną wersją patcha. Części grywalnej jest praktycznie 0, więc nie nastawiajcie się na to. Demo ma za zadanie tylko pokazać styl terenu.

Hmm... nie wiem za bardzo jak to nazwać. Może zmiany w grze specjalnie pod kampanie SATO. To co widać na screenie to działający zmieniony teren i skrzynia jako item. Wszystka działa poprawnie i w edytorze i w TZARZe. Zanim zostanie opublikowana kampania, będzie można poprubować swoich sił ze zmienionymi terenami i itemkami w wersji finalnej mojego modu (można go znaleźć tutaj). Będzie on wypuszczony w dwóch wersjach. Ze zmienionym tylko i wyłącznie ogólnym wyglądem, oraz w wersji rozbudowanej dla maperów, która posłuży w tworzeniu jeszcze bardziej rozbudowanych kampanii.
Image

Kolejne zmiany. Tym razem jednak zupełnie z innej beczki. Jest to menu postaci(a przynajmniej jego zarys) do którego będzie można wejść podczas gry. Zamierzam dać tam Ekwipunek, mapę, plecak i umiejętności. Menu jest jak na razie w fazie testów, jednak to co widać jest screenem, zrobionym podczas gry.

Wrzucam screena z wersji poprawionej. Dodany został ekwipunek i usunąłem "bąble" prowadzące do postaci.
Ostatnie dwa screeny pokazują, jak menu prezentuje się z moim modem(menu jest wtedy nieaktywne).
Image
Image

Image

I kolejna modyfikacja przy wykorzystaniu edytora i zmiany kilku plików. Nie działa jednak w 100%, znaczy skrzynia otwarta czasem pojawia się w innym miejscu niż skrzynia którą otwieramy. Czemu tak się dzieje?? Bo Tzar to Tzar i nic na to nie poradzęRazz. I tak nieźle, że w ogóle ten pomysł wypalił.
Image
Kolejne info na temat SATO. Tym razem jest to wstępny projekt mapy świata(mapa pewnie jeszcze nieraz zmieni swój wygląd), po którym gracz będzie mógł się poruszać. Dla ułatwienia (jeżeli się uda) zostanie w grze dodana opcja kamieni teleportacyjnych do poszczególnych miast. Kamienie będzie można kupić, znaleźć lub ukraść w poszczególnych miastach. Samych map będzie więcej niż samych miast. Miasta jeszcze nie mają nazw, jeżeli ktoś ma pomysł na nazwę któregoś z nich to proszę na PW. Wszystkie propozycje zostaną rozpatrzone. Mapę będzie można zobaczyć w każdym momencie gry po wejściu w menu postaci.
Image

Poprawiłem link z downloadem do demo, teraz prowadzi prosto do ściągnięcia pliku.

I kolejna nowość. Tym razem są to nowe jednostki(jeszcze nie testowane) które w kampanii będą pełnić rolę bohaterów, a przynajmniej ich część.
Image
To co widać na pierwszym screenie jest to montaż grafik, aby porównać wielkość jednostek, myślę, że nieźle wypadają.

Kolejne trzy grafiki przedstawiają, poszczególne "klatki" postaci
Image Image Image

Grafiki zostały wyciągnięte z gry Devils and Demons(gra java na telefon).

Kampania otrzyma również nową ścieżkę dźwiękowa, którą wrzucę w najbliższym czasie.

<----------------------------------------------------------------->

Muszę tu posprzątać kiedyś, bo niezły burdel się robi.

<----------------------------------------------------------------->

ACHTUNG ACHTUNG

Już mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, iż udało mi się (i to naprawdę działa) podmienić część "klatek" postaci, dokładniej chłopa arabskiego. Jeszcze długa droga przed pełnym działaniem jednostki, ale to co udało mi się zrobić, potwierdza tylko teorie którą starałem się rozpracować. Wielkie dzięki Krzesimir za udostępnienie programów i motywację do działania(chodzi tu o kamień gutemberga). Przedstawiam wam screena z gry z podmienioną postacią. Jak na razie działają tylko te klatki w których jednostka stoi.

Image

Trawa na mapie jest szara, bo mieszałem w terenach, w ostatecznej wersji postaram się to naprawić.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 21:44, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 39 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:58, 28 Mar 2010 Powrót do góry

Daruj, ale bardzo proszę - dopisz jakiś tekst. Sam obrazek nie jest wystarczający, by mówić o zapowiedzi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 18:02, 28 Mar 2010 Powrót do góry

Żeby jeszcze coś na nim było oprócz tytułu... Choć z tegoż właśnie tytułu domyślam się, że będzie to w jakże popularnych wśród twórców kampanii klimatach azjatyckich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ethelion



Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:36, 30 Mar 2010 Powrót do góry

Gedeon napisał:
Żeby jeszcze coś na nim było oprócz tytułu... Choć z tegoż właśnie tytułu domyślam się, że będzie to w jakże popularnych wśród twórców kampanii klimatach azjatyckich.


Mi to wygląda na coś w stylu elfickim Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:33, 30 Mar 2010 Powrót do góry

Elfickim? Raczej japońskim. Smile Także zgadzam się bardziej znacznie z Gedeonem. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:39, 03 Kwi 2010 Powrót do góry

Post pod postem, ale proszę analizować daty.

Proszę Państwa, jeżeli ta kampania będzie taka, jak próbka, którą dostałem od twórcy, to możemy mieć najzwyczajniej w świecie przełom. Powstaje nam kampania o zupełnie nowej jakości i naprawdę mam nadzieję, że twórcy starczy samozaparcia i ją skończy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kimczi2000



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Z Teleśnicy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:05, 14 Kwi 2010 Powrót do góry

A takie pytanko do autora kampanii:

Kiedy wyjdzie kampania (tak na oko) Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:31, 14 Kwi 2010 Powrót do góry

Szczerze i bez owijania w bawełnę muszę stwierdzić, że nie wiem. Może to być za miesiąc a może być za rok. W zależności od tego jak będę stał z czasem i weną. Jednak na pocieszenie powiem, że pierwsza (i penie nie ostatnia) wersja demonstracyjna będzie dostępna już wkrótce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:03, 02 Maj 2010 Powrót do góry

UWAGA!
Pierwsze demo już gotowe.
Można je ściągnąć klikając na baner który jest pod każdym z moich postów.
Lub klikając na jednego z braci w pierwszym poście. Oceniajcie, a jeżeli znajdziecie jakieś błędy to piszcie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Nie 17:43, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:00, 02 Maj 2010 Powrót do góry

grałem i muszę przyznać, że widać, że włożono w to sporo pracy. Naprawdę świetne. Jednak czy rozmiar tego projektu, aby nie jest zbyt wielki? Very Happy Jeśli zrobisz już więcej kampanii, będzie świetnie. wyłapałem chyba tylko jedną literówkę... Poza tym nie wiem na ile orientujesz się w ezoteryce, ale zrobiłeś z kamieni czarny pentagram (odwrócony). Co do kreatora postaci to wszystko wyszło naprawdę fajnie.
Gdybym miał to co, co zrobiłeś ocenić... no cóż... zrób więcej, wtedy ocenię w skali, oczywiście w skali którą używam dla zaawansowanych kampanii. hehe
Z wielką chęcią zagram w pełną wersję Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:51, 02 Maj 2010 Powrót do góry

Tak wiem, że to czarny pentagram. Stwierdziłem, że będzie idealnie pasował. Tak klimatycznie. Zresztą nieźle się namęczyłem z układaniem go aby był równy. Możliwe, że go zmienię w ostatecznej wersji ale wątpię. Chyba, że Na prawdę komuś to będzie jakoś gigantycznie przeszkadzać, to zrobię wersje z białym albo z czymś innym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:22, 02 Maj 2010 Powrót do góry

mnie to nie przeszkadza, ale dałeś graczowi wybór być złym lub dobrym. no, chyba, że bractwo tych magów jest złe Very HappyVery Happy ale oczywiście ja tylko mówię, niczego się nie czepiam, pamiętaj, że to twoja historia i to jak ją zrobisz zależy tylko od ciebie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zymek dnia Nie 22:22, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:14, 03 Maj 2010 Powrót do góry

Nowy wygląd tematu. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 20:37, 03 Maj 2010 Powrót do góry

Nooo, naprawdę jestem pod wrażeniem. Co prawda, na razie nie ma zbyt dużo do zagrania Very Happy Ale to co zobaczyłem daje nadzieję na naprawdę świetną kampanię. Mroczny klimat, ciekawe pomysły i dbałosć o szczegóły (choć jeden ortograf wyłapałem - bodajże ,,wrucić"). Jedyne o co się boję, to że może Ci nie starczyć determinacji na dokończenie tak rozbudowanego projektu. Czego rzecz jasna nie życzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bohun



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:44, 06 Maj 2010 Powrót do góry

Mam pewien pomysł na zrewolucjonizowanie tzarowych kampanii. Pomyślałem, że warto się tym podzielić z tzarowiczami. Oto system małych mapek, tworzących jedną wielką. Już wyjaśnieniam o co dokładnie mi chodzi.

ImageImage

Daję wersję 1.0.
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślę, że dzięki temu będzie można obejść takie ograniczenia jak na przykład ilość widocznych obiektów na mapie, albo konwersacji.

Pracuję nad wersją 2.0 w której postać będzie się pokazywała mniej więcej w tym samym miejscu, w którym zniknęła w poprzedniej mapie.

W wersji 3.0 (pod warunkiem, że będzie działać system 2.0) doprowadzę do tego, że będzie się pojawiał praktycznie w tym samym miejscu w którym doszedł do krawędzi.

Piszę o tym tutaj ponieważ ten system zostanie użyty w tej kampanii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 20:00, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)