Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Atrybuty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Viltharis
Naczelnik


Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:34, 17 Maj 2009 Powrót do góry

W grze istnieje pięć podstawowych atrybutów, określających każdą postać. Są to:

* Siła - ogólnie przyjęta tężyzna fizyczna. Określa ile postać jest w stanie podnieść. Jest także wyznacznikiem tego, jak postać walczy bronią długą i ciężką.

Siła według rasy:
Człowiek - min. 6, maks. 17
Krasnolud - min. 8, maks. 18
Niziołek - min. 2, maks. 11
Gnom - min. 4, maks. 14
Elf - min. 5, maks. 15

* Zręczność - od tego zależeć będzie ogół umiejętności manualnych postaci, a także to, jak dobrze walczy bronią krótką. Jest to także część składowa dla wszelkiego strzelania i rzucania.

Zręczność według rasy:
Człowiek - min. 5, maks. 16
Krasnolud - min. 3, maks. 12
Niziołek - min. 9, maks. 18
Gnom - min. 6, maks. 16
Elf - min. 9, maks. 18

* Wytrzymałość - jest ogólną wytrzymałością postaci na długi bieg, czy marsz. Nie wpływa raczej na wytrzymałość na ciosy, ale skraca działanie alkoholu i innych trucizn, powodując też, że dana postać jest na nie nieco bardziej uodporniona.

Wytrzymałość według rasy:
Człowiek - min. 5, maks. 17
Krasnolud - min. 8, maks. 19
Niziołek - min. 2, maks. 11
Gnom - min. 4, maks. 15
Elf - min. 4, maks. 14

* Inteligencja - nie określa jako takiej inteligencji postaci, bo to raczej gracz ogrywa. Inteligencja wpływa na naukę nowych rzeczy i na pamięć postaci, jest też przydatna dla magów.

Inteligencja według rasy:
Człowiek - min. 6, maks. 16
Krasnolud - min. 4, maks. 14
Niziołek - min. 6, maks. 16
Gnom - min. 8, maks. 17
Elf - min. 8, maks. 17

* Zmysły - wiem, że każdy zmysł powinien być osobno, ale nie dałoby tak rady - jest to ogół tego, jak postać dobrze widzi, słyszy, czuje i węszy. Szczególnie ważna dla łuczników, tropicieli, także złodziei wykrywających pułapki.

Zmysły według rasy:
Człowiek - min. 5, maks. 16
Krasnolud - min. 3, maks. 14
Niziołek - min. 8, maks. 17
Gnom - min. 6, maks. 16
Elf - min. 8, maks. 17


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Nie 2:37, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)